Cafea cu inghetata de fite


cafea

Buna dimineata!

Astazi m-am trezit cu un gand:sa beau o cafea deosebita ,ceva ce n-am mai baut demult.Si mi-am amintit ca intr-o vara ,am baut pe litoral,la Vama Veche ,o cafea cu inghetata,preparata de un barman de fite din Bucuresti .Va dau si voua reteta,merita sa o incercati.Este simplu de realizat,se face cat ai clipi si,in plus ,poate fi considerata atat bautura cat si desert.Si este un energizant si un racoritor delicios!

Ingrediente:

Un espreso
Lapte
2 cupe de îngheţată

Mod de preparare

1. Se toarnă espresso sau cafea tare şi lapte într-un blender. Se adaugă 2 cupe de îngheţată de vanilie şi cuburi de gheaţă, apoi se amestecă până se obţine consistenţa unui smoothie.

2.Se toarnă într-un pahar înalt,se decorează cu o cupă de îngheţată şi se presară deasupra bucăţele de brownie sau biscuiţi.As mai adauga o umbreluta ca decor si bucatele de ciocolata.Cine doreste sa ii dea tarie mai multa poate adauga si un capacel de coniac de calitate.

Sa aveti o dimineata excelenta,de fite!

Cu drag,
Cristina

Lasă un răspuns

